Żyć szybko i umrzeć młodo czy zachować młodość do późnej starości? Rozterki współczesnych bizneswoman

Sierpień 16 2016 08:22AM

Styl i tempo obecnego życia są nieubłagane – chcąc osiągnąć sukces i stabilną pozycję w tzw. świecie biznesu nie wystarczą wiedza, umiejętności i pracowitość. Dziś na sukces pracuje się również wizerunkiem – od kobiety sukcesu wymaga się, by była zadbana, wysportowana, z nienaganną fryzurą, kompletem śnieżnobiałych zębów i pełna witalności mimo upływu lat.

Współczesne Polki to kobiety nie tylko wyjątkowe, ale i wielozadaniowe. Coraz skuteczniej zrywają ze stereotypem zestresowanych bizneswoman, są pełne ambicji i zapału w zdobywaniu kolejnych szczebli kariery pamiętając przy tym, by pozostać w zgodzie ze sobą, a także możliwie blisko natury. Z tego też względu współczesne kobiety mądrze korzystają z osiągnięć dermatologii i medycyny estetycznej i coraz częściej wybierają nie tylko botoks i kwas hialuronowy, ale również zabiegi osoczem bogatopłytkowym czy też terapię medycznym dwutlenkiem węgla (karboksyterpia). Więcej informacji o zabiegach medycyny estetycznej znajdziesz na stronie: http://klinikamurano.com.

Byłoby oczywiście hipokryzją stwierdzenie, że można osiągnąć spektakularne efekty wizualne stosując wyłącznie naturalne środki. Można, co prawda, pokusić się o przetestowanie chociażby metod starożytnych Rzymian i płukać jamę ustną uryną w celu odświeżenia oddechu czy nacierać zęby sproszkowanym węglem, aby uzyskać ich śnieżnobiały kolor. Można również, idąc za przykładem czasów elżbietańskich, stosować domowe kremy do depilacji z arszenikiem lub w tym samym celu używać drobnego papieru ściernego.

Jak widać, potrzeba poprawiania natury i dążenia do osiągnięcia określonych kanonów piękna towarzyszy człowiekowi od zarania dziejów – zmieniają się tylko stosowane środki i metody. W dzisiejszych czasach kobiety zdecydowanie stawiają na wiedzę i profesjonalizm i chcąc mieć śnieżnobiały i olśniewający hollywoodzki uśmiech wybierają nie sproszkowany węgiel a sprawdzone zabiegi stomatologii estetycznej, dzięki którym mają gwarancję zdrowia i osiągnięcia zamierzonych efektów (dowiedz się więcej o możliwościach stomatologii estetycznej na: pro-orto-dent.pl).

businesstimes.pl bizneswoman2

Kosmetyki wczoraj i dziś

Jeżeli sądzisz, że powszechne obecnie kosmetyki do makijażu będące nieodłącznym atrybutem każdej bizneswoman to wymysł naszych czasów, to jesteś w sporym błędzie.

Już starożytne ideały piękna – Nefretete i Kleopatra praktykowały kąpiele w mleku i miodzie i zapoczątkowały modę na charakterystyczny ciemny makijaż oczu. Co prawda, stosowały w tym celu Kohl, którego głównym składnikiem były trujące związki ołowiu, ale potwierdza to tylko tezę, że dla urody kobiety są w stanie wiele wycierpieć.

Także Chiny i Japonia mają spore zasługi w rozwoju technik makijażu – to właśnie Chińczycy wynaleźli tusz do rzęs i lakiery do paznokci. Zresztą do dziś japońskie gejsze są synonimem piękna i kobiecej delikatności. Z kolei starożytna Grecja słynęła z zamiłowania do piękna czerpanego wprost z natury – Grecy z lubością oddawali się leczniczym kąpielom w ziołach a także stosowali maści i kremy bazujące wyłącznie na naturalnych składnikach.

Dziś obserwujemy wyraźny trend wracający „do korzeni” natury – coraz większą popularnością cieszą się ekologiczne, naturalne i wszelkiej maści organiczne kosmetyki bazujące na ziołach w czystej postaci, olejkach i wywarach ziołowych. Z pewnością zawdzięczamy to postępującej edukacji i rosnącej świadomości coraz szerszego grona konsumentów, którzy stawiają nie tylko na walory estetyczne, ale i na aspekty zdrowotne.

Współczesne kobiety lubią dużo wiedzieć, coraz bardziej krytycznie przyglądają się produktom testowanym na zwierzętach i popierają styl eco. Dlatego też producenci kosmetyków chcąc nadążać za trendami i potrzebami rynku odpowiedzieli odpowiednimi produktami – zdrowy makijaż przestał być utopią, a kosmetyki mineralne na dobre zagościły w kosmetyczkach Polek. Wreszcie bez wyrzutów sumienia możemy cieszyć się pięknym makijażem, który dodatkowo pielęgnuje naszą cerę. A na taki luksus zasługuje każda kobieta – nie tylko przebojowa bizneswoman, ale również zagubiona w bibliotecznych katalogach Pani Jadzia czy przemęczona i niewyspana Matka-Polka;)

Artykuł powstał we współpracy z marką earthnicity.pl.

Skomentuj Post

Dodaj własny komentarz

  • Najnowsze

    Zobacz najnowsze i najważniejsze artykuły:

  • Polacy wolą kupować własne mieszkania, niż je wynajmować

    Niespełna 5 proc. Polaków wynajmuje mieszkanie na rynkowych zasadach. Ponad 80...

  • Rewolucja na rynku najmu

    Najemcy biur oczekują coraz nowocześniejszych koncepcji w wynajmie powierzchni....

  • Inwestycje w nieruchomości coraz popularniejsze

    Z racji na niskie oprocentowanie lokat bankowych Polacy coraz częściej inwestują...

  • Wynajmujemy apartament na wakacje – na co zwrócić uwagę?

    Wielu z nas, wyjeżdżając na wakacje, poszukuje swobody i prywatności, a mniej...

  • Wynajmujący w najlepszych lokalizacjach handlowych dyktują warunki mniejszym sieciom sklepów

    W Polsce działa już ponad 400 centrów handlowych. Właściciele najatrakcyjniejszych...

  • Wrzesień przyniósł ożywienie na rynku najmu. Nowe przepisy zmieniły sytuację lokatorów

    Wrzesień to dla studentów ostatni dzwonek na znalezienie lokum przed rozpoczęciem...

  • Polecane przez The Business Times:
  • Polecane przez The Business Times:

Pomysł Na Biznes

Jeśli chcesz, żeby biznes nie krył przed Tobą tajemnic warto na tym forum wymieniać się poglądami.

Biznes Plan

Biznesplany różnych firm, przykładowy biznes plan, gotowy biznes plan.

Inwestowanie

Giełda Papierów Wartościowych, Forex, Fundusze Inwestycyjne, Złoto i Surowce.
Agencja Marketingowa
© Times Press sp. z o.o. 2014 | Version 3.0.01.2014
Registered in Poland Registered office: Piastowska 46 lok.1, Jelcz-Laskowice, 55-220




www.BusinessTimes.pl nie ponosi odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie informacji zamieszczonych w serwisie,
ani za szkody poniesione w wyniku decyzji inwestycyjnych podjętych na podstawie treści, które zawiera www.BusinessTimes.pl.